FAQ - Často kladené otázky
Môžete nám napísať na ahoj@babalac.sk alebo zavolať na 0910 76 88 00. Viac informácii nájdete na stránke Kontakt.
S dostupnosťou hráme fér. Ak je pri tovare uvedený stav NA SKLADE, môžete si byť istý, že tovar je skutočne skladom.
Áno, pri každom produkte nájdete recenzie od ostatných užívateľov.
Áno, pokiaľ objednávka ešte nebola expedovaná, môžete objednávku zrušiť alebo zmeniť. Stačí nám napísať alebo zavolať.
Pri každej hračke nájdete informáciu o výrobcom odporúčanom veku.
Áno, veľmi radi podporujeme školy a škôlky. Viac informácií nájdete tu.
Aktuálne využívame služby Slovenskej pošty a Packety.
Doručenie stojí od 2,99 €. Viac informácií nájdete na stránke Doprava a platba.
Áno, stačí nakúpiť nad 100 €.
Áno, na našom odberom mieste v Nitre. Viac informácií nájdete na stránke Doprava a platba.
Aktuálne nie. Objednávky posielame len na Slovensko.
Samozrejme, pri expedovaní vám príde e-mail, v ktorom nájdete číslo zásielky spolu s linkom, cez ktorý môžete pohodlne sledovať priebeh doručenia.
Pri objednávke v pracovný deň do 10:00 a zvolení dopravy Expres kuriérom, je zásielka expedovaná ešte v ten istý deň a býva doručovaná nasledujúci pracovný deň.
Pri doprave Expres kuriérom je väčšina expedovaných zásielok doručených nasledujúci pracovný deň. Pri doručovaní cez Packetu je väčšina zásielok doručených do 2 pracovných dní.
Máte viac možností. Pri doručovaní kuriérom dostanete od Slovenskej pošty v deň doručenia e-mail, v ktorom nájdete kontakt na vodiča. Odporúčame ho kontaktovať a dohodnúť sa na doručení. Tiež si viete balík presmerovať na poštu, kde si ho môžete neskôr vyzdvihnúť.
Samozrejme, náš e-shop má všetky bezpečnostné certifikáty a platba u nás je 100 % zabezpečená.
Platiť môžete kartou, prevodom a dobierkou. K dispozícii sú aj Apple Pay a Google Pay. Viac informácií nájdete na stránke Doprava a platba.
Po zaplatení vám e-mailom príde potvrdenie o úspešnosti platby.
Áno, dobierka je možná pri doprave Expres kuriérom. Kuriérovi môžete zaplatiť v hotovosti alebo kartou.
Nie, pri osobnom odbere v Nitre musí byť objednávka už uhradená vopred. Platba v hotovosti teda nie je možná.
Faktúru posielame elektronicky. Nájdete ju ako prílohu e-mailu, ktorý vám príde pri expedovaní vašej objednávky.
Ak máte zľavový kupón, viete ho zadať v košíku, hneď v 1.kroku objednávky. Kupón platí na všetky nezľavnené hračky.
Prosíme, postupujte podľa pokynov na tejto stránke.
Všetky hračky majú záruku 24 mesiacov.
Prosíme, napíšte nám alebo zavolajte a obratom problém vyriešime.
Áno, tovar môžete vrátiť do 14 dní od zakúpenia. Viac informácii nájdete na tejto stránke.
Reklamácie aj vrátenie peňazí sa nažíme vybaviť veľmi rýchlo. Väčšinu prípadov vybavíme do 1 týždňa.
U nás žiaden doklad nepotrebujete, stačí vám len číslo objednávky alebo meno (prípadne e-mail), na ktoré bola objednávka vystavená.