FAQ - Často kladené otázky

Všeobecné otázky o nákupe
Ako môžem kontaktovať zákaznícky servis?

Môžete nám napísať na ahoj@babalac.sk alebo zavolať na 0910 76 88 00. Viac informácii nájdete na stránke Kontakt.

Ako zistím, či je hračka skutočne na sklade?

S dostupnosťou hráme fér. Ak je pri tovare uvedený stav NA SKLADE, môžete si byť istý, že tovar je skutočne skladom.

Máte na e-shope recenzie na jednotlivé produkty?

Áno, pri každom produkte nájdete recenzie od ostatných užívateľov.

Môžem zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku?

Áno, pokiaľ objednávka ešte nebola expedovaná, môžete objednávku zrušiť alebo zmeniť. Stačí nám napísať alebo zavolať.

Ako zistím, či je hračka vhodná pre vek môjho dieťaťa?

Pri každej hračke nájdete informáciu o výrobcom odporúčanom veku.

Ponúkate zľavy pre školy a škôlky?

Áno, veľmi radi podporujeme školy a škôlky. Viac informácií nájdete tu.

Doprava a doručenie
Ktoré kuriérske spoločnosti používate na doručenie?

Aktuálne využívame služby Slovenskej pošty a Packety.

Koľko stojí doručenie?

Doručenie stojí od 2,99 €. Viac informácií nájdete na stránke Doprava a platba.

Ponúkate dopravu zadarmo?

Áno, stačí nakúpiť nad 100 €.

Je možné vyzdvihnúť objednávku osobne?

Áno, na našom odberom mieste v Nitre. Viac informácií nájdete na stránke Doprava a platba.

Poskytujete doručenie aj do zahraničia?

Aktuálne nie. Objednávky posielame len na Slovensko.

Môžem sledovať doručenie mojej objednávky?

Samozrejme, pri expedovaní vám príde e-mail, v ktorom nájdete číslo zásielky spolu s linkom, cez ktorý môžete pohodlne sledovať priebeh doručenia.

Aké sú možnosti expresného doručenia?

Pri objednávke v pracovný deň do 10:00 a zvolení dopravy Expres kuriérom, je zásielka expedovaná ešte v ten istý deň a býva doručovaná nasledujúci pracovný deň.

Ako dlho trvá doručenie?

Pri doprave Expres kuriérom je väčšina expedovaných zásielok doručených nasledujúci pracovný deň. Pri doručovaní cez Packetu je väčšina zásielok doručených do 2 pracovných dní.

Čo sa stane, ak nie som doma pri doručovaní kuriérom?

Máte viac možností. Pri doručovaní kuriérom dostanete od Slovenskej pošty v deň doručenia e-mail, v ktorom nájdete kontakt na vodiča. Odporúčame ho kontaktovať a dohodnúť sa na doručení. Tiež si viete balík presmerovať na poštu, kde si ho môžete neskôr vyzdvihnúť.

Platba
Je bezpečné platiť online na vašom e-shope?

Samozrejme, náš e-shop má všetky bezpečnostné certifikáty a platba u nás je 100 % zabezpečená.

Aké možnosti platby ponúkate?

Platiť môžete kartou, prevodom a dobierkou. K dispozícii sú aj Apple Pay a Google Pay. Viac informácií nájdete na stránke Doprava a platba.

Ako môžem zistiť, či platba prebehla úspešne?

Po zaplatení vám e-mailom príde potvrdenie o úspešnosti platby.

Môžem platiť aj na dobierku?

Áno, dobierka je možná pri doprave Expres kuriérom. Kuriérovi môžete zaplatiť v hotovosti alebo kartou.

Môžem pri osobnom odbere platiť v hotovosti?

Nie, pri osobnom odbere v Nitre musí byť objednávka už uhradená vopred. Platba v hotovosti teda nie je možná.

Kde nájdem faktúru za objednávku?

Faktúru posielame elektronicky. Nájdete ju ako prílohu e-mailu, ktorý vám príde pri expedovaní vašej objednávky.

Ako môžem uplatniť zľavový kupón?

Ak máte zľavový kupón, viete ho zadať v košíku, hneď v 1.kroku objednávky. Kupón platí na všetky nezľavnené hračky.

Reklamácie a vrátenie tovaru
Ako môžem reklamovať hračku, ktorá je poškodená alebo nefunguje správne?

Prosíme, postupujte podľa pokynov na tejto stránke.

Aká je záručná doba na hračky?

Všetky hračky majú záruku 24 mesiacov.

Čo robiť, ak mi bola doručená nesprávna hračka?

Prosíme, napíšte nám alebo zavolajte a obratom problém vyriešime.

Môžem hračku po zakúpení vrátiť?

Áno, tovar môžete vrátiť do 14 dní od zakúpenia. Viac informácii nájdete na tejto stránke.

Ako dlho trvá spracovanie reklamácie alebo vrátenia tovaru?

Reklamácie aj vrátenie peňazí sa nažíme vybaviť veľmi rýchlo. Väčšinu prípadov vybavíme do 1 týždňa.

Ako postupovať, ak som stratil doklad o nákupe?

U nás žiaden doklad nepotrebujete, stačí vám len číslo objednávky alebo meno (prípadne e-mail), na ktoré bola objednávka vystavená.