Organizér na hračky - motív more

Kód: 40072LU
Akcia
Značka: Ludi
10,99 € –18 %
Organizér do vane
10,99 € –18 % 8,99 €
Na sklade
Môžeme doručiť do:
25.11.2024
Možnosti doručenia

Organizér do vane s tromi veľkými sieťovanými vreckami

Detailné informácie

Podrobný popis

Tento praktický organizér do kúpeľne s veselým morským dizajnom je dokonalým riešením pre udržanie poriadku v hračkách do vane.

S tromi veľkými sieťovanými vreckami na ukladanie a s prísavkami na ľahké pripevnenie je ideálny pre rýchle a jednoduché upratovanie.

Organizér nemusíte použiť iba v kúpeľni, môže skvele poslúžiť aj napríklad na prebaľovacie potreby.

Rozmery sú 45 x 35 cm, vyrobené z polyesteru a nylonu, čo umožňuje hračkám rýchlo schnúť a zabraňuje tvorbe plesní. Organizér sa dá ľahko zložiť, čím sa ušetrí miesto.

Škriatok Babalác sa pohral s touto hračkou a detaily o nej spísal do záložky Parametre.

Dodatočné parametre

Kategória: Hračky do vody
? Typ hračky: Hračky do vody
? Odporúčaný vek: od 1 roka
? Vhodné pre: Chlapca, Dievča
? Materiál: Polyester + nylon
? Rozmery balenia: 18 x 19 x 2,5 cm
? Hmotnosť balenia: 0,11 kg
? Záruka: 24 mesiacov

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

5
2x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

hracky-ludi

LUDI je francúzska značka, ktorá od roku 1994 prináša radosť a učenie deťom od narodenia do veku 5 rokov prostredníctvom svojich hračiek a produktov pre deti.

Táto francúzska značka, vzniknutá v srdci Touraine, je známa svojou kreativitou, farebnosťou a originálnymi produktmi, ktoré podporujú vývoj detských schopností ako jazyk, motorika či sociálne zručnosti a to všetko formou zábavy.

LUDI sa vyznačuje tým, že rešpektuje individuálny vývoj každého dieťaťa a zároveň ponúka praktické riešenia pre rodičov, aby podporila jednoduché skladovanie, hygienu a minimalizovala nároky na priestor v domácnosti.

Bezpečnosť detí je pre LUDI najvyššou prioritou, preto spolupracuje s odborníkmi a dodržiava prísne normy. Navyše, značka sa snaží byť cenovo dostupná pre všetky rodiny, čím podporuje myšlienku, že učenie prostredníctvom hry by malo byť dostupné každému.